divendres, 21 de desembre del 2012

CONTE DE NADAL. PER EMILY CALDERON


CONTE DE NADAL. UN ÀNGEL A CLASSE?. PER EMILY CALDERON


És l’última setmana de classes del mes de desembre. Tots estem molt esverats perquè tenim moltes ganes de tenir festa. Pensem en tenir dues setmanes de vacances per anar-nos a dormir tard i despertar-nos tard. Però ja fa dies que també rumiem en una altra cosa, fa uns dies la Mercè la nostra tutora ens va dir que vindria un nen nou a la classe, les noies pensàvem si seria guapo, lleig, simpàtic, “frickie”, com en G.Parals en Ferran o en Pere. Però seria tot el contrari cap de nosaltres ens imaginàvem que tipus de persona vindria a 3rC.
Va arribar divendres i estàvem contents per els nostres regals de l’amic invisible, però la Mercè ens va fer callar a tots per dir-nos que aniria a buscar al nen nou i que esperava que ens portéssim bé amb ell, com als nous que em tingut aquet any i que a 1r i a 2n no hi eren a la nostra classe, com l’Ana María, l’Arnau, en Genís i d’altres...
Van passar uns deu minuts, a la classe tots estàvem cridant quan sentim un soroll de com s’obre la porta era la Mercè i darrere seu en Gerard el nen nou, tots ens vam quedar en silenci Perquè? Per que aquell noi no era normal tenia unes espatlles d’unes dimensions exagerades per la seva edat, per cert tenia casi la mateixa camisa que en Pere però a en Gerard li anava millor.
Alguna que d’altra persona s’ha li va escapar el riure o d’altres els vam sentir com deien “Mira el fill d’en Frankenstein” o altres comentaris com “Aquet noi li agrada nedar eee”. Les noies pensàvem en les seves espatlles “com pot tindre aquestes espatlles” eren impressionants.
En Gerard tampoc estava tan malament era guapo, alt, ulls foscos, cabell negre, però eren les seves espatlles que el feien molt interessant, misteriós com si tingues un secret molt gran que amagar. Aquell divendres els nois estaven impressionats i no cal parlar de les noies, més d’una noia és va quedar bavejant. Ens vam quedar pensant en que en Gerard feia algun esport que utilitza molt els braços com la natació, waterpolo,...
A l’hora del pati no faltava la típica noia que anava a parlar amb ell, bueno a parlar, a lligar.
Quan vam entrar a classe la Mercè li va dir:
-Tens unes espatlles molt grans, no? Que amagues les teves ales de àngel sota la jaqueta o es que en portes molts de jerseis per que tens fred.
Ell es va riure però ens vam quedar pensant “És un àngel?” era impossible però sempre pot passar. Així que vam fer un pla per fer que es treies la jaqueta, i veure que portava sota. Vam fer que una de nosaltres queia i l’embrutis l’esquena, però no va funcionar. Va anar capa la Mercè i li va dir si podia sortir per anar al lavabo per rentar-se, així que li vaig demanar a la Mercè si jo també podia anar al lavabo, tenia molta curiositat per saber qui era. Així que vaig sortir darrera de ell, no em va veure però em vaig acostar a la porta del lavabo dels nois i el vaig sentir con deia:
-Quin mal tindre les ales doblegades tant de temps fa mal.
Vaig obrir la porta i el veig amb les ales enfora estirades eren gegants blanques però un blanc brillant, eren precioses
Li vaig dir tartamudejant:
Ettss unn unn ààànnngggeeelll
Ell també es va quedar mut. Quan ens vam recuperar del xoc em va dir que ningú no podia saber que era un àngel que nomes ho sabia jo i que tampoc tindria que sapiguer-ho.
Li vaig dir que no passava res que li guardaria el secret, que no so diria a ningú. Sorprenentment em va creure i vam tornar a classe tranquils com si no passes res, ell va anar amb els nois de classe que és va fer amic d’algun. Les noies em van preguntar que si havia esbrinat alguna cosa lis vaig dir que no que era un noi normal, que nomes tenia unes espatlles molt grans i de broma lis vaig dir:
-Esta confirmat és el fill d’en Frankenstein.
Ens vam riure i vam passar del tema.
El secret que en Gerard era un àngel ningú l’esbrinarà mai.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada